Количка

0 артикула

Продукти

Условия за ползване


Общи условия за ползване и пазаруване в електронен магазин  
www.kristin.bg

                                                              Обща информация

       Описаните на тази страница  Общи условия уреждат взаимоотношенията между www.kristin.bg, с пълно търговско наименование „Кристин бг" ЕООД, ЕИК 206346466/ BG206346466, със седалище и адрес на управление, гр.София, жк.Сердика, бл.14, ет.15, ап.59, наричан по-долу ТЪРГОВЕЦ  и потребителят, който ползва услугите на сайта, наричан по-долу ПОЛЗВАТЕЛ.

        Електроненият магазин на Търговеца е достъпен на адрес в интернет www.kristin.bg и служи като виртуална платформа за предлагане и продажба на стоки за обзавеждане за баня, чрез сключване на договор от разстояние. ПОЛЗВАТЕЛЯТ се съгласява с настоящите общи условия на ТЪРГОВЕЦА, като ги приема безусловно. ПОЛЗВАТЕЛЯТ е длъжен да спазва общите условия, като ТЪРГОВЕЦЪТ си запазва правото да ги обновява, допълва или променя съобразно изискванията на потребителското и търговското право, без предварително уведомление, като промените влизат в сила в момента на промяната. С  натискането на обект, картинка, линк (различен от този на Общите условия) или бутон, разположен на уебсайта www.kristin.bg cе счита, че ПОЛЗВАТЕЛЯТ приема или е съгласен с описаните Общи условия, които са съобразени с изискванията на Закона за защита на потребителите (ЗЗП), както и с другите нормативни актове, действащи в Република България.

                                                                     1. Общи условия

1.1За да пазарува и ползва услугите на Електронния магазин на ТЪРГОВЕЦА е необходимо ПОЛЗВАТЕЛЯТ да се регистрира доброволно и безплатно от регистрационната форма. Регистрацията изисква ПОЛЗВАТЕЛЯТ да предостави коректно своите данни, които включват: е-mail адрес/потребителско име и парола, имена на ПОЛЗВАТЕЛЯ, адрес за доставка, телефонен номер за връзка, е-mail адрес за кореспонденция, при необходимост данни на юридическо лице за издаване на фактура.

1.2 ТЪРГОВЕЦЪТ изисква когато ПОЛЗВАТЕЛЯ закупува стоки и услуги от Електронен магазин www.kristin.bg за друг Получател, ПОЛЗВАТЕЛЯТ да предостави съответните данни на Получателя. ТЪРГОВЕЦЪТ изисква предоставянето на коректни данни с цел по-качествено изпълнение на предлаганите услуги.

1.3. При успешна регистрация ПОЛЗВАТЕЛЯТ ще получи на посочения от него e-mail адрес потвърждение за потребителското име и парола, с които ще може да влиза и ползва създадения профил в Електронния магазин на ТЪРГОВЕЦА.

1.4. При некоректно посочени данни, ТЪРГОВЕЦЪТ си запазва правото да анулира създадения профил.

1.5. В Електронен магазин www.kristin.bg на всеки продукт или услуга са посочени цената на продукта /без цена за доставка/, основни функционалности и характеристики, марка и модел.

1.6.  ТЪРГОВЕЦЪТ предоставя по своя преценка допълнителна потребителска информация, с помощта на която ПОЛЗВАТЕЛЯТ получава по-пълна информираност при избор на покупката. 

1.7. Всички посочени цени в Електронния магазин на ТЪРГОВЕЦА са в лева с включен ДДС.

1.8. ТЪРГОВЕЦЪТ запазва правото си да променя цените и информацията касаеща характеристиките и описанието на продуктите, без да уведомява предварително потребителите. ПОЛЗВАТЕЛЯТ или крайния Получател заплаща цената, валидна в момента на поръчката.

1.9. ТЪРГОВЕЦЪТ, Кристин бг ЕООД може да променя/ актуализира настоящите общи условия по всяко време, без предварително предизвестие, като промените влизат в сила от момента на публикуването им на www.kristin.bg. ПОЛЗВАТЕЛЯТ е длъжен да се запознае с актуалните общи условия, към момента на всяко свое посещение на www.kristin.bg.

                                                                  2. Поръчка на стоки и услуги

2.1. ПОЛЗВАТЕЛЯТ може да закупи стоки и услуги онлайн от www.kristin.bg след като влезе през използвана връзка «Вход» с e-мail адрес/потребителско име и парола или чрез бутон поръчка без регистрация, като предостави имейл и телефон за обратна връзка за предоставяне на информация за наличност и потвърждаване на поръчка. Допустимо е ПОЛЗВАТЕЛЯ да се свърже с ТЪРГОВЕЦА и чрез друго средство за комуникация от разстояние и да заяви своя интерес за определна стока, предоставяйки имейл адрес за обратна връзка, на който да получи формуляр поръчка. 

2.2. ПОЛЗВАТЕЛЯТ  избира конкретен продукт чрез кликване върху бутона „Купи“ или „ Добави в количката“, достъпен при преглед на продукта. Натискането на този бутон записва избрания продукт във виртуална потребителска кошница. 

2.3. ПОЛЗВАТЕЛЯТ може да разглежда съдържанието на кошницата, да добавя нови продукти или да премахне тези, които не желае.

2.4. ПОЛЗВАТЕЛЯТ потвърждава поръчката си чрез натискане на бутона «Потвърди». В случай, че не добави нови данни за адрес на доставка или на друг краен Получател, ТЪРГОВЕЦЪТ приема подразбиращо  адрес за доставка, посочен в данните за регистрацията.

2.5. ПОЛЗВАТЕЛЯТ задължително потвърждава, че се е запознал с Общите условия и ги приема.

2.6. Договорът за продажба от разстояние между ТЪРГОВЕЦА и ПОЛЗВАТЕЛЯ се счита за сключен от момента на потвърждаване на конкретната поръчка.

2.7. При успешно направена поръчка ПОЛЗВАТЕЛЯТ получава съобщение на посочен от него e-mail адрес, информация за направената поръчка: номер на поръчка, избрани продукти, единична стойност, цена за доставка, обща стойност на поръчката, адрес за доставка.

2.8. При некоректно попълнени данни на ПОЛЗВАТЕЛЯ или краен Получател, ТЪРГОВЕЦЪТ ще анулира постъпилата поръчка, с което автоматично се прекратява Договора за продажба от разстояние.

2.9. След постъпване на поръчката служител на ТЪРГОВЕЦА се свързва с ПОЛЗВАТЕЛЯ за потвърждаване на наличност на поръчаните стоки и уточнява детайли относно изпълнението на поръчката и доставката. Поръчки направени в неработни дни и официални празници се потвърждават за наличност в първия работен ден.

2.10. Продуктите предлагани от ТЪРГОВЕЦА на електронен магазин www.kristin.bg са налични във външни складове и се продават до изчерпване на количествата, дори и това да не е описано в продуктовата информация за всеки артикул. Възможно е някои продукти да са с изчерпана наличност в момента на добавянето им от ПОЛЗВАТЕЛЯ в кошницата за покупка. При липсваща наличност ТЪРГОВЕЦА задължително уведомява ПОЛЗВАТЕЛЯ, като уточнява допълнителни възможности за поръчка и приблизителен срок на доставка. В случай, че условията за поръчка и срок за доставка не удовлетворяват ПОЛЗВАТЕЛЯ, генерираната поръчка се анулира, без това да води след себе си до допълнителни задължения или неустойки за ПОЛЗВАТЕЛЯ и ТЪРГОВЕЦЪТ, като никоя от двете страни няма право да търси обезщетение свързано с анулирането на поръчка.

2.11. При индивидуални поръчки на стоки с потвърдена наличност на склад/ изработка в България, срока за доставка е от две до четири седмици. При индивидуални поръчки, потвърдени на склад при производител в EC, срока за доставка е 4 - 8 седмици. Сроковете за доставка могат да бъдат различни от по-горе описаните, като се удостоверяват в документа за продажба или на предоставен имейл за връзка. Индивидуална поръчка за стока се счита за потвърдена, само след постъпило авансово плащане по сметка на ТЪРГОВЕЦА.

                        3. Методи на плащане

3.1   ПОЛЗВАТЕЛЯТ заплаща поръчаната стока чрез:

  •                -  Наложен платеж с Паричен Пощенски Превод ( ППП)
  •                -  Банков превод по сметка на ТЪРГОВЕЦА – само за поръчки с потвърдена наличност!

3.2. Всички плащания се извършват в български лева, независимо от вида на разплащане

3.3. ПОЛЗВАТЕЛЯТ заплаща стойността на закупената стока по фактура, както и цената за доставка, в зависимост от вида доставка

3.4. При избор на плащане банков превод, ПОЛЗВАТЕЛЯТ получава имейл с формуляр поръчка, съдържаща банкови детайли и извършва авансово плащане към ТЪРГОВЕЦА за избраните за закупуване стоки, след потвърдена наличност. 

3.5. Поръчки с плащане  банков превод,  се изпълняват след постъпване на сумата по сметката на ТЪРГОВЕЦА.

3.6. При избор на доставка с наложен платеж, в случаите, когато доставката е за сметка на ПОЛЗВАТЕЛЯ, същият заплаща "такса наложен платеж" начислена върху сумата на поръчката, в размер на:

3.6.1 Доставка с куриерска фирма Спиди (до адрес на клиент или до офис на Спиди) - 0.9 %

3.6.2  Доставка с куриерска фирма Еонт до адрес на клиент - 2.4 %

3.6.3.Доставка с куриерска фирма Еконт до офис на Еконт - 1.2 %

               4.  Доставка

4.1. Доставки се извършват само на географската територия на Република България.

4.2. Доставката се извършва чрез транспорт на куриерска фирма с която ТЪРГОВЕЦА има договорни отношения или с транспорт на ТЪРГОВЕЦЪТ. 

4.3. Цената за доставка от  куриерската фирма, е включена в крайната сума на поръчката. 

4.4. Поръчките се доставят до адрес на клиента /до входа на сградата, при осигурен достъп/ или до офис на куриерската фирма

4.5. Поръчани стоки чрез Електронен магазин www.kristin.bg се доставят в срок  от 2 до 5 работни дни, от куриер или лично от служител на ТЪРГОВЕЦА.

4.6. Посочените срокове се прилагат доколкото не противоречат на обявените срокове за доставка от куриерската фирма,  съобразно обявени графици за отдалечени населени места и официални празнични дни, в които не се извършват доставки.

4.7. В случай на забавяне на доставката, ТЪРГОВЕЦЪТ е длъжен да уведоми  ПОЛЗВАТЕЛЯ, независимо от причините на забавянето.

4.8. ТЪРГОВЕЦЪТ не носи отговорност за закъснение, породено от действията на куриер или куриерска фирма.

4.9. Стоката се предава на ПОЛЗВАТЕЛЯ/Получателя срещу подпис, с който се удостоверява, че ТЪРГОВЕЦЪТ е изпълнил  поръчката

4.10. С полагането на подпис на приемо-предавателен документ ПОЛЗВАТЕЛЯТ овластява куриера да предаде от негово име и за негова сметка на ТЪРГОВЕЦА сумата представляваща продажната цена на доставената стока. ПОЛЗВАТЕЛЯТ е длъжен да съхранява документа за Паричен Пощенски Превод, заместващ касов бон, удостоверяващ, че сумата е преведена по банковата сметка на ТЪРГОВЕЦЪТ. 

4.11. ПОЛЗВАТЕЛЯТ/Получателят оглежда доставената стока за транспортни повреди или други щети и предявява претенции в присъствието на куриер, или лице, доставящо пратката.

4.12. При невъзможност ПОЛЗВАТЕЛЯТ да бъде намерен на посочения адрес за доставка, не по вина на ТЪРГОВЕЦА, лицето, извършващо доставка, оставя съобщение с телефон за контакт, на който получателят следва да се обади в рамките на 24 часа за уточнение на доставката.

4.13. В случай, че ПОЛЗВАТЕЛЯТ не осъществи връзка за уточняване на доставката, договорът за продажба от разстояние автоматично се прекратява и ТЪРГОВЕЦЪТ се освобождава от задължение да достави поръчката.

5. Рекламация и отказ от договор за продажба от разстояние

      

5.1. При получаването на стоката, ПОЛЗВАТЕЛЯТ/ПОЛУЧАТЕЛЯТ е длъжен незабавно да я прегледа в присъствието на куриера или пред служител на ТЪРГОВЕЦА, и в случай, че констатира явно несъотвествие между поръчаната и доставена стока, незабавно да информира лицето, извършващо доставката, и/или да откаже приемането на стоката. Ако ПОЛЗВАТЕЛЯ не уведоми куриера/доставчика за несъответствия, стоката се счита за приета и отговаряща на изискванията, като ПОЛЗВАТЕЛЯ губи правото на последващи претенции.

  Всички искания за рекламация свързана със застраховката на стоките, ще се  уважават само в присъствието на куриера. Рекламация за увреда на стоките при транспорт, се удостоверява със забележка в товарителницата на куриера, като се съставя и протокол, с констатираното състояние на пратката и нейната опаковка. В случай, че на своя отговорност ПОЛЗВАТЕЛЯ приеме пратката без да предяви своите претенции пред куриера, то последващи искания за рекламация ще се считат за недействителни, и няма да бъдат уважавани.

5.2. В случай, че ПОЛЗВАТЕЛЯТ/Получателят не направи оглед на получената стока в присъствието на куриер/ служител на Кристин бг ЕООД, и не предяви незабавни претенции, стоката се смята за одобрена и приета, и потребителят губи право по-късно да претендира, че стоката е доставена с явни недостатъци, липси на придружаващи аксесоари или липса на придружаващи документи /които и да е от изискваните от българското законодателство/.

5.3. ПОЛЗВАТЕЛЯТ, който има качество на потребител по смисъла на ЗЗП, има право  на основание чл.55, ал.1 от ЗЗП да се откаже от сключения договор от разстояние  без да дължи неустойка или обезщетение в срок от 14 дни, считано от датата на получаване,  в случай че са изпълнени следните условия:

  •        5.3.1.  Оригиналната опаковка на стоката е съхранена, съхранен е цялостният търговски вид на стоката
  •        5.3.2. Не са на лице повреди, причинени от неправилно разопаковане или неправилна употреба
  •       5.3.3. Всички съпътстващи документи /фактура, документ за Паричен Пощенски Превод издаден от куриера, гаранционна карта, инструкция и др./ са налични и предоставени за  връщане
  •        5.3.4.  Пълната окомплектовка /аксесоари/ е съхранена в оригинална опаковка и търговски вид.

5.4. ПОЛЗВАТЕЛЯТ  предварително уведомява писмено ТЪРГОВЕЦА на e-mail адрес: kristin.bg@abv.bg или чрез формата за контакт, приложена в Електронен магазин www.kristin.bg, че на основание чл.55, ал.1 от ЗЗП се отказва от договора за продажба и посочва банкова сметка, (в случай че плащането е било извършено по банка)  по която да му бъде възстановена заплатената сума в срок от 30 дни съгласно ЗЗП.

5.5. При връщане на стока по чл.55, ал.1 всички транспортни и други свързани с това действие разходи са изцяло за сметка на клиента.

5.6. ТЪРГОВЕЦЪТ си запазва правото да направи пълен оглед на върнатата стока, дали са изпълнени условията за връщане, след което да удовлетвори искането на потребителя.

5.7. В случай, че доставената стока има явно несъответствие с поръчаната от ПОЛЗВАТЕЛЯ, то той има право на избор, дали да бъде подменена стоката  или да му се възстанови заплатената сумата, като в този случай не заплаща транспортни разходи по връщането на стоката. 

5.8. Всички претенции и рекламации, независимо от тяхното основание, се предявяват писмено към ТЪРГОВЕЦА на e-mail адрес: kristin.bg@abv.bg или чрез формата за контакт приложена в Електронен магазин www.kristin.bg.

5.9. Рекламации на закупени стоки чрез Електронен магазина www.kristin.bg се извършват по правилата на ЗЗП, съобразно сроковете и условията на търговската им гаранция.

5.10. При отказ от договор за продажба от разстояние, суми се възстановяват по същия начин, както е извършено плащането - наложен платеж или по банков път, по сметката от която е постъпило плащането.

5.11. Важно! При отказ от договор  за закупени стоки по чл.55 ал.1 от ЗЗП, всички пратки, независимо с кой куриер ще бъдат изпратени обратно към Търговеца, е необходимо да бъдат застраховани и опаковани по начина и вида в който са получени, а именно- картотена опаковка, външно опакована със стреч фолио. Незастраховани пратки и пратки със стикери, залепени върху заводската опаковка, нарушаващи търговския вид на стоката, няма да бъдат приемани!

5.12. Ползвателят няма право на отказ от договор за продажба, в случаите на доставка на стоки по индивидулна поръчка, внесени в България по конкретната поръчка или на стоки изработени по индивидуална поръчка, с конкретни изисквания на клиента ( размер, модел, цвят, материал, покритие и др).

                                                   6. Защита на лични данни

6.1.ТЪРГОВЕЦЪТ „Кристин бг“ ЕООД предприема необходимите мерки за защита на личните данни на ПОЛЗВАТЕЛЯ, съгласно Закона за защита на личните данни.

6.2. С приемането на настоящите общи условия ПОЛЗВАТЕЛЯТ дава безсрочно и  безусловно съгласие, предоставените от него лични данни да бъдат събирани, съхранявани, обработвани и използвани от ТЪРГОВЕЦА и упълномощени от него трети лица: куриерски фирми, банки и др. за изпълнение договора за продажба от разстояние, както за промоции, маркетингови активности и др. незабранени от законодателството цели, организирани от ТЪРГОВЕЦА.

6.3. ПОЛЗВАТЕЛЯТ по всяко време може да изиска с писмена отмяна предоставените от него лични данни да не бъдат използвани и съхранявани от ТЪРГОВЕЦЪТ.

6.4. ТЪРГОВЕЦЪТ декларира изрично пред ПОЛЗВАТЕЛЯ, че предоставените от него лични данни не се отстъпват на трети лица за рекламни и промоционални цели. 

6.5. ТЪРГОВЕЦЪТ си запазва правото да използва IP адресите и други лични данни на ПОЛЗВАТЕЛЯ за разкриване идентичността му в случай, че това е необходимо в изпълнение на закона, юридически процедури за осигуряване спазването на настоящите Общи условия.

29.03.2021 г